Pomysły na ciekawy plan stołów weselnych

Plan stołów weselnych znacznie ułatwia usadowienie gości podczas tej niezwykle ważnej uroczystości. Wiele par jednak nie do końca wie, gdzie można taki plan zamówić lub jak go wykonać samodzielnie, by dobrze się prezentował i by doskonale pasował do ogólnej aranżacji sali weselnej. Co więc warto o nim wiedzieć? Jakie są najlepsze pomysły na nowoczesny plan? Co musi być w nim zawarte? Podpowiedź poniżej

Pomysły

Plan stołów (https://lilyzaproszenia.pl/plany-sali) na weselu powinien znajdować się przed wejściem na salę na przyjęciach organizowanych na więcej niż 50 osób. Dlaczego jest to tak ważne? Dzięki niemu gościom łatwiej znaleźć swoje miejsce oraz uniknie się chaosu i nerwowego szukania stolika na samym początku imprezy. Szczególnie osoby starsze zawsze chwalą sobie ten pomysł, gdyż dzięki niemu bezpośrednio udają się na swoje miejsce. Warto więc planując wesele w najbliższym czasie pomyśleć o takim sprawdzonym, ciekawym dodatku, który zdecydowanie sprawdzi się na każdej imprezie.

Jak powinien wyglądać idealny plan stołów weselnych?

Najlepiej postawić na dużą, czytelną tablicę zaaranżowaną w odpowiedniej kolorystyce, na której umieszczone będą stoły oraz nazwiska gości do nich przypisanych. Można to wszystko wydrukować na wielkiej kartce (w specjalistycznych drukarniach) lub samodzielnie stworzyć naklejki z nazwiskami i poprzyczepiać je do kartki brystolu, która następnie zostanie przyklejona do drewnianego stelaża. Dodatkowo, para młoda powinna zadbać o odpowiednią grafikę i kolorystykę, która idealnie będzie pasować do całego przyjęcia. Ważne jest również, by całość umieszczona była na eleganckim, gustownym, ładnie pomalowanym stelażu. Goście powinni dostrzec ten plan zanim wejdą na salę. Umiejscowienie go przed drzwiami restauracji lub przed drzwiami sali weselnej będzie jak najbardziej strzałem w dziesiątkę. Ponadto, warto też wcześniej poinformować przybyłych gości, by zapoznali się z nim. Dzięki temu każdy będzie czuł się lepiej, gdyż jeszcze przed salą będzie znał swoje miejsce. To znacznie przyspiesza rozpoczęcie całej imprezy.